Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Sonda

Jak często dokonujesz zakupu odzieży i artykułów mundurowych?

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na pytanie, aby zobaczyć odpowiedź:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • czekamy na dostawę – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@mundurowy24.pl lub telefonicznie: +48 (22) 244 27 60
  • ostatnia sztuka - posiadamy ostatnią sztukę danego towaru
  • mała ilość – towar na wyczerpaniu (ostatnie sztuki), warto się pospieszyć z zakupem!
  • średnia ilość – na pewno mamy jeszcze kilka sztuk towaru
  • duża ilość - mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • b. duża ilość – produkt jest dostępny na magazynie w znaczącej ilości
  • na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić lub wykonać ten produkt - możesz ten produkt zamówić w sklepie; w niektórych przypadkach potwierdzamy dostępność towaru w magazynie zewnętrznym, wtedy skontaktuj się z nami drogą e-mailową: sklep@mundurowy24.pl lub telefonicznie: +48 (22) 244 27 60
  • przedsprzedaż - nie mamy tego produktu jeszcze w magazynie, ale pełna oferta jest w przygotowaniu; produkt będzie na pewno wkrótce dostępny; możesz zamówić go dodając do koszyka;

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach, ich statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Sprawdź jak określić termin dostawy zamówienia w zakładce Czas realizacji zamówienia: http://www.mundurowy24.pl/czas-realizacji-zamowienia

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy przedstawionych TUTAJ: http://www.mundurowy24.pl/koszt-dostawy

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki możesz sprawdzić TUTAJ: http://www.mundurowy24.pl/koszt-dostawy W przypadku bardzo dużych zamówień (kilkadziesiąt szt. i więcej) koszty i sposoby dostawy towaru ustalane są indywidualnie. 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności, przedstawiony w zakładce Formy płatności: http://www.mundurowy24.pl/formy-platnosci

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości, czyli dopóki zamówienie nie otrzyma statusu "gotowe do wysyłki". W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja nie jest już możliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 (22) 244 27 60.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 (22) 244 27 60.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub paczkę priorytetową poczty polskiej, w wiadomości e-mail informującej o wysłaniu zamówienia, otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i podania tej przyczyny firmie, która dostarcza paczkę. Następnie prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 (22) 244 27 60

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. W przypadku zwrotu towaru należy zapoznać się z informacjami dostępnymi w dziale: Reklamacje i zwroty w sekcji poświęconej prawu odstąpienia od umowy.

» informacja o prawie odstąpienia od umowy

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Kontakt z obsługą sklepu

Emblematy regionalne

Emblematy regionalne do nowego umundurowania

Program Ochrony Kupujących

Sklep jest w trybie podglądu

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.


© copyright by AcmeTech

{nocache:317646c68136db8d22ef995b0e195a52#0}
Click Shop | Hosting home.pl